Cotopaxi - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu Cotopaxi - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu

Cotopaxi

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Oktober 2012 | Ecuador, Quito

Hola amigo's,

We zitten heerlijk inonze haciënda voor vanavond bij het haardvuur met wifi en en drankje. Vanochtend zijn we naar de Cotapaxi geweest. Het was bewolkt, mistig en regenachtig, maar och de mooiste bezoekjes en foto's waren met mistig of dreigend weer. Bij de ingang hebben we verplichte locale gids opgepikt Rosia. Omdat de zuidkant vaak regen en bewolkt weer heeft zijn we naar de noordkant gereden. Daar konden we soms de Cotapaxi zien. Eerst hebben een wandeling rond het meer gemaakt en toen zijn we naar de parkeerplaats op 4500 mrt gereden. Dat lukte trouwens niet helemaal met de auto dus het laatste stuk hebben we gelopen. Tammo haakte af hij kreeg last van de hoogte, maar ik ben met Rosia nog een stukje verder gelopen. Het begon steeds harder te sneeuwen en de top van de Cotapaxi verdween al snel. Omdat het mij ook een beetje begon te duizelen en ik Tammo had beloofd niet het hele stuk te lopen zijn we teruggegaan. Dit ging een stuk makkelijker. Op de parkeerplaats kwamen we Yaniv (wolf) tegen.

Bij haciënda Cienga een heerlijke lunch gehad, een prachtige oude haciënda trouwens.

O ja een klein probleempje, ik haal mijn theequotum niet echt. Maar ja je kunt niet alles hebben toch.

Saldo's y buenos noches.
Tammo y Mieke

  • 18 Oktober 2012 - 19:07

    Jocé:

    Ha allebei,
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, hier regent het vandaag, is echt herfstweer!
    Vraagje (beetje dom ws maar ik durf het toch nu te vragen); waar staat de H voor van MiTah?
    Ik zit het me al een week af te vragen :-)
    Nou, veel plezier he!
    Take care, groet, Jocé

  • 18 Oktober 2012 - 19:07

    Jocé:

    Ha allebei,
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, hier regent het vandaag, is echt herfstweer!
    Vraagje (beetje dom ws maar ik durf het toch nu te vragen); waar staat de H voor van MiTah?
    Ik zit het me al een week af te vragen :-)
    Nou, veel plezier he!
    Take care, groet, Jocé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

MiTaH staat voor Mieke en Tammo uit Haarlem

Actief sinds 03 Okt. 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 43153

Voorgaande reizen:

18 November 2016 - 16 December 2016

Nieuw Zeeland 2016

11 Oktober 2012 - 18 Januari 2013

3 maanden Zuid Amerika

Landen bezocht: