Het licht ging uit in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu Het licht ging uit in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu

Het licht ging uit in Buenos Aires

Door: MiTaH

Blijf op de hoogte en volg Mieke

07 November 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,

We hebben net een poos zonder licht gezeten.
We waren net terug van de wasserette waar we onze was hadden opgehaald. Gelukkig maar want de laatste schone onderbroek hebben we al aan 2 kanten moeten dragen ( grapje hoor). Ik was blij dat. We net op onze kamer waren en niet in de lift zaten. In BA is er sprake van stille verkoop, dat werkt zo:'een straatverkoper komt langs je tafeltje, legt zijn verkoopwaar op je tafeltje en komt even later terug omhebt op te halen of af te rekenen. Vandaag was die wel erg actueel met zijn zaklampjes. Toen die bij ons kwam om het op te halen schenen we terug met de onze, de man bood ons volgens ARS 20,- € 3,15. Het lampje kwam goed van pas Gaby en we hadden zelfs ons vakantiebudget kunnen aanvullen maar ja wie weet hoe hard we hem straks nog nodig hebben.

Na de rust en alle natuur is het effe wennen in Buenos Aires (BA).
Het is hier een stuk drukker en heel warm zo' n 35C.
Dus we lopen overal aan de schaduwzijde, bezoeken musea, drinken en eten binnen met airco.
Tja en dan al dat gereken, van ARS naar € dat is ook wennen, die hersens moeten weer wat doen in plaats van alleen maar registreren.
Gisteren zij we naar de wijk la Recoletta geweest en hebben het graf van Evita bezocht, dat was wel even zoeken want ze ligt in een familiegraf en dat is niet wat je zou verwachten.
Vandaag zijn we in Palermo geweest, en aardig wat km gelopen.
S middags het museum voor moderne kunst bezocht (Latijns Amerikaans).
Zo en nu is het tijdbom een hapje te gaan eten, het is bijna 20:00.
Hasta pronto,

Saludos,
Tammo en Mieke

• 08 November 2012 - 14:36

OOM HENK EN TANTE JACO:

Houd de lampen brandende! Betekent "Quilmes" op de fles (zie foto) "Grolsch" Tammo?
    Geniet van het geestrijke vocht en van de warmte en de verdere belevenissen. Tot het volgende verslag.
    H en J.