Una dia de viajadora (een dag van een reiziger) - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu Una dia de viajadora (een dag van een reiziger) - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu

Una dia de viajadora (een dag van een reiziger)

Door: MiTaH

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Oktober 2012 | Ecuador, Baños

Een dag van een reiziger, dit begint met opstaan wat best lastig kan zijn. De volgende stap is douchen, elke keer weer een verrassing of het een warme of koud douche wordt. Natuurlijk heeft de ervaring ons nu wel geleerd dat we eerst het water even moeten laten stromen.
Het ontbijt, waar bestaat het deze keer uit; brood, koffie, thee, sapjes, boter, kaas, eieren, ham, yochert, fruit e.a. De keuze is soms reuze. En weer is de tafel gedekt en hoeven we niet af te wassen, wat vervelend nou.

Na het ontbijt kijken we wat er op het programma staat, tja en anders hebben we de zware taak om zelf een keuze te maken wat we gaan doen deze dag. Een zware taak hoor, het vergt wat lees werk om een goede keuze te kunnen maken. Wordt het iets cultureels, museum, markt oid of toch een wandeling door de omgeving? Keuzes!

'S middags moeten we weer beslissen waar we gaan lunchen en wat we dan voor een lunch nemen, weer keuzes.
Tammo heeft het trouwens enorm druk met het onderzoek en testen van bier, hij is er nog niet uit en wil het onderzoek nog voortzetten. Tja en wat doe ik zo al, nada nunca!

Het diner vergt ook het nodige research, eerst kijken welke restaurants er zijn, wat ze te bieden hebben, referenties checken en dan een keuze maken wie die avond de gelukkige is.
Zoals jullie begrijpen is het leven van een reiziger zeer zwaar en hard werken.

Saludos por todes,
Tammo en Mieke

• 21 Oktober 2012 - 17:57

De Oude Oom En Tante Uit Meppel:

Mieke pas op dat je niet overwerkt raakt anders moet je als je terugkomt op je werk meteen weer vakantie nemen om uit te rusten en gewoon zo doorgaan tot het bittere einde. We hebben echt met je te doen.
    Ook Tammo kan moe worden om telkens weer te moeten proeven, wordt vast een fijnproever.
    Ik meen te mogen veronderstellen dat jullie het wel naar je zin hebben. Houden zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Groetjes, tante en oom uit Meppel.

• 21 Oktober 2012 - 17:57

De Oude Oom En Tante Uit Meppel:

• 21 Oktober 2012 - 19:36

JG:

Langzamerhand begint het bij mij ook door te dringen hoe zwaar jullie het daar hebben.... Ik ben blij dat ik hier gewoon aan het werk ben. Volgens mij heb jij het ook wel erg moeilijk, Tammo. Constant blijven zoeken naar een redelijk alternatief voor Grolsch... Probeer er tussendoor dan toch nog maar van te genieten en maak er het beste van ;-). Groetjes van je (schoon)broer.

• 21 Oktober 2012 - 23:15

Debbie:

Ik hoor het al, jullie verlangen naar je werk & huishoudelijke werkzaamheden......zo lang niet afwassen & koken....,hou vol hoor!NB Misschien mag je een keertje helpen in de keuken in je pension/hotel .......als je het heeeeeel lief vraagt......groet"n oet Gruning

• 21 Oktober 2012 - 23:15

Debbie:

• 22 Oktober 2012 - 13:27

Marja De Jong:

Hoi Mieke & Tammo,
    Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven.
    Het voelt alsof je er een beetje bijbent. Ik blijf het volgen, groetjes Marja

• 26 Oktober 2012 - 07:38

Anneke:

Lieve Mieke en Tammo, ik lees de verslagen en reis met jullie mee. Even genieten van verhalen over een ander werelddeel. Wij zitten nu in Australie, na een week Kuala Lumpur en anderhalve week Japan......allemaal voor werk, dus geen verhalen zoals jullie.
    Maar over drie dagen lekker weer terug naar Barcelona.
    Geniet, cuidado y un abrazo muy fuerte. An xx(En Alejandro natuurlijk tambien)