Otavalo 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu Otavalo 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu

Otavalo 12 oktober 2012

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

Hola amogos,

We zijn goed aangekomen in Ecuador.
In het holst van de nacht opgestaan om op tijd op het vliegveld te zijn, en dat was maar goed ook want bij de incheckbali was een behoorlijke rij wachtenden om over de douane ( om 6 uur ´s ochtends) maar te zwijgen.
Marnix nog bedankt dat je ons op dat onmenselijke tijdstip naar Schiphol hebt gebracht. De vlucht naar Madrid had ik het erg druk met de studie, nee geen Spaans maar de binnenkant van mijn ogen. We waren er voor ik er erg in had. Naar Quito was het wat langer maar ook dit gedeelte ging voorspoedig met een beetje turbelentie.
Op de luchthaven van Quito werden we opgewacht om ons naar ons hotel te brengen, onderweg kregen we allerlei informatie. Ietwat gebroken arriveerden we in het hotel.
´s avonds deden we een poging om te pinnen maar de stand is 1-0 voor de pinautomaten.
Vanochtend lukt het gelukkig wel, met onze chauffeur en gids Pablo zijn we richting Otavalo gereden. We hebben een kleine wandeling gemaakt naar de watervallen van Peguea en daarna hebben we nog een familie bezocht die typische Ecuadoriaanse muziekinstrumenten maakt. Muy interessante. We hebben net onze magen gevuld en gaan nu weer verder.
Morgen gaan we richting Pantavi dat is nog iets noordelijker dan Otavalo.

Hasta pronto y saludos,
Tammo & Mieke

• 12 Oktober 2012 - 22:50

Debbie Hupkes:

Veilig geland dus, da"s mooi! Jetlegs? Bedankt voor het buskaartje zussie.
    Veel plezier!!!, Debbie Jaelle& Manuel

• 13 Oktober 2012 - 08:15

Jantina Mulder:

Jullie geweldige reis is begonnen! Heel veel plezier! Blijf jullie volgen.
    Lieve groet Jantina

• 13 Oktober 2012 - 10:47

Jacomien En Henk Colenbrander:

Je weet dat wij al jaren genieten van Azië en kunnen ons helemaal indenken . meebeleven en meegenieten wat jullie allemaal "overkomt" . Geniet er van ; geniet van het leven, het duurt maar even" . Helaas is door onze houdbaarheidsdatum wat dat betreft er niet zoveel tijd meer naar we aannemen.

• 13 Oktober 2012 - 12:28

Terry:

Nice to hear the news, MiTaH!
    I had to open our travel book on Ecuador, to find out about Otavalo- have to ask J
    if we were there ourselves.
    No, TeJoG were not there... so you are one-up already!

Keep on enjoying!
    Terry & J, of Team TeJoG.

• 13 Oktober 2012 - 14:07

Liesbeth:

Hi little sister & zwager,

Fijn om te horen dat de vlucht goed is verlopen. Had nog even voor die tijd naar het vliegveld willen bellen, maar door de drukte vergeten. Ga vooral samen genieten. Laat geen moment onbenut!

Liefs van ons allemaal.
    Liesbeth

• 13 Oktober 2012 - 19:06

Greet:

Ha Mieke en Tammo,

wat leuk om te lezen! Sjoerd en ik kregen gelijk behoefte om ouwe foto's van Otavalo tevoorschijn te halen. Die van hem wat ouder dan van mij (respectievelijk van 40 en 10 jaar geleden). We kunnen dus nu al niet wachten op die van jullie! Gaan jullie nog een cavia eten? Was in "onze" tijd number one dinner.

groetjes Sjoerd en Greet

• 15 Oktober 2012 - 04:08

Claudia En Ruud:

Ha mieke en tammo,

Vanuit lorong pisang hijau, singapore, een prachtige reis toegewenst en we volgen jullie. Dank alvast voor je komende verhalen.

Liefs claudia