MiTaH feest 29 september 2012 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu MiTaH feest 29 september 2012 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mieke Hupkes - WaarBenJij.nu

MiTaH feest 29 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

Hola amigos,

Een test voor het reisdagboek.
Het was een gezellig feest afgelopen zaterdag, ik heb enkele foto's geplaatst. Ik stuur de andere foto's nog wel met linkje naar de fotosite.
Fijn dat jullie er waren.

Hasta pronto

• 03 Oktober 2012 - 18:07

Claudia:

Het was een te gek feest. Zal het niet gauw vergeten. Ook een mooie locatie. Ruud en ik zijn nog even naar de binnenplaats geweest en hebben bij het vuur gestaan. Ik heb nog heel even in het kapelletje piano gespeeld. Mooie akoestiek.

Liefs Claudia en Ruud

• 04 Oktober 2012 - 01:36

Liesbeth:

Fijn dat we mama hebben kunnen meenemen. Hebben niet het hele feest meegemaakt, maar heb begrepen dat het heel leuk is geweest. Succes met de voorbereidingen van jullie reis.

Kus van je zus
    Liefs beth

• 11 Oktober 2012 - 19:59

Jocé:

Ha allebei,
    Nu zijn jullie echt vertrokken, vanmorgen vroeg. Ik heb even aan jullie gedacht hoor, toen jullie de lucht ingingen:-)
    Jullie auto heeft al een heerlijke dag gehad, lekker wezen shoppen bij Ikea en Gamma, en als toetje het strand want het was prachtig weer hier vandaag!
    We horen vast snel als jullie veilig in Quito zijn, spannend allemaal!
    Veel plezier!
    Liefs, Jocé